ÄR JAG ENSAM OM DE HÄR PROBLEMET ELLER?! ;O fuck DE!


seriöst, jag kan inte vara den enda jävlar bruden i världen som är fånigt förälskad i någon som jag vill strypa O.O 
för att han driver mig till vansinne! 
jag sitter som fixerad vid mobilen o väntar på svar :O
lovar mig själv att inte skriva...men de kliar i fingrarna och ''woopps'' så har man skickat iväg ett..
''heii...vgd? (A)<3''

o så sitter man där igen! i väntan på ett svar ;O fast att man vet att de blir ett...
''inget fan..och du?''


VA FAN?!
ja känner mig som en jävlar hund ;O sitter o väntar på lite uppmärksamhet :O?

neej nu får de fan va slut!
(säger jag nu ja...får väl se hur de går ._. )

NEJ jag lovar de ska gå!....
eller? :/

vad säger ni tjejer? är de NÅGON mer som e lika patetisk som jag ibland :'o
som fått för sig att det bara finns EN kille i världen just nu och det är ''han''?


snälla, skriv en komentar, berätta lite kort om hur ni får er själva att låta bli, eller varför inte varför ni fortsätter precis som jag?

väntar på komentarer, så sätt fart tjejor ;)

xoxo // The biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0