Asså denna brud..O.^ hon knullar mitt huve!



Seeriöst, jag är inte den som snackar skit om människor, speciellt nt om jag tn vet ngt om dom, men jag ber er! ni som inte redan har koll på denna bloggerska kolla -.-


för de första så tänker jag rikta detta väldigt personligt, DU är INTE så snygg som du tror, helt ärligt, du är inte äns de minsta snygg? men det e ju bra att du i alla fall har självförtroende ^^

Men att hon sitter o säger att andra människor är avundsjuka på henne?! men SNÄLLA? vem skulle vara det?
du låter så fejk att det är otroligt, och jag spyr ODAGRANT jag spyr på din jävlar röst!
men ändå sitter jag och kollar på dessa sjukt dumma videosarna ^^

men jag förstår att hon gör de, de lockar ju idioter som mig som sitter o klickar o gör henne synlig, doch skulle INTE jag vilja vara synlig för ''de där''....:S


så nu har jag lättat hjärtat och mår jävligt mk bättre :) (;'


xoxo / The Biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0