FÖLÅT! guldfisk minne(A)

hahah fick en påminelse om att jag är SÄMST på att uppdatera...glömmde jju visa mina nya kläder...men just nu så har jag inte bilderna :(  så blir lite svårt hahah (A) FÖRLÅT!!! (A


aja  idag har jag i alla fall fixat middag åt mig och Felicia :D Bebis-tomater och fruktdryck för barn från 12 månader xd MUMMS!!!



Mummahh :D:D


men i alla fall, jag lovar ( jag evt att jag säger det jämt ) men jag LOVAR att försöka...
att jag ska uppdatera varje dag :O


fille sitter o läser inför ett prov vi ska ha snart...o skrattade nyss till dem här 2 meningarna...

(-fotosyntet...BLOMMA!)

HAHAHAH
ja jag ahr ingen humor men gud skapade mig så här :(....typ...

aha pöss på er nu ska jag käka tomat och gå ut o gunga :D xD


xoxo The biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0