Gosmorgon sötnosar :D

Så nu har jag ÄNTLIGEN kommit ur sängen (A)  men jag får sova länge för jag e ''skadad'' xD (A)

haha aoupp idag är de...torsdag(?)  shhiitt...helg imon :'o WOHO?!

nu snart ska jag iväg till tatoooo-studion ;) hihi ska byta min piercing.

Imon blir de o va hemma i vmo, så HÖR AV ER! :o  hm...lördag ska jag ut käka med min bror o mamam i växjö sen ska ja träffa snyggingen Jagoda :D hahah (Y) xD   och ah...växjö helt enkelt ;)

mamma ska på tatuerings-mässa så hon lämmnar la av mig i min lägenhet :)

men yes, nu kmr lite ''fina'' bilder från morgonen ;)  puss på er<3

Xoxo The biatch

uppdatering ikväll;)


( dagens kläder)
Fula jeans från vet inte...
Vitt linne från JC
Stickad tröja oversice från Bicbok?



ja jag ser mongolojd ut :D

mor och dotter...likheten är...''STOR'' (!?)




Bye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0