I will....I do....I dont...

Jag saknar dig..
Saknar att du somnar vid min sida...
Saknar att vänta på att du ska vakna på morgonen...
Saknar dina kyssar..kramar...
Saknar din omtanke..
Saknar dina ord..
Saknar att få veta att jag betyder något...för någon..

Men jag vet bättre...du somnade bara vid min sida för att du inte orkade gå hem..
du vaknade sent på morgonen för att du oftast var så bakfull..
du kysste bara mig när ingen såg...kramarna var lika kalla som vinden...
din omtanke betydde bara något när du tjänade på den...
dina ord var aldrig sanna...
vet nu att ''jag'' inte bettyde något...och speciellt inte för dig.

Så nu hoppas jag att du ser mitt smile när jag reser mig upp igen,
du gick ut genom dörren..
nu är den stängd och låst..nyckeln ska jag aldrig mer sätta i!

Men jag vet, och du vet...men nu är det din tur att vara den som inte räcker till..

sorry baby...men jag är aldrig ett 2a hands val..

xoxo The biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0