Många som känner igen sig nu...''jag hoppas att du ser mig fast kärleken är blind''

''många som ser, fortfarande dör mer''

asso jag älskar musik så jävlar mk, men just nu lyssnar jag typ bara på

Block 44
Chords Ft. Organism 12 - På din grind
Medina- falla tilbaks


jag blir helt hjärntvättad när jag hör en bra låt :'o  lyssnar på dom tills jag typ hatar dom! haha

aja...jo just de...tänkte att jag skulle skriva att jag verkligen VERKLIGEN saknar mina vänner :(

saknar minnen fån vmo :/  

men får väll hoppas att ni inte glömmer bort mig (A)

''jag hoppas att du ser mig fast kärleken är blind''


aja nu blir de Facebooken och youtuben :D!


( folk smsa mig mobil e ju fan död idag ;'o )

xoxo the bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0