Vän-flickvän?! ._.

Så,...hemma igen!  vaknade nyss :)   (ja jag sover på dagarna) hahah ;)


vet ni?  Jag är en av dom där tjejerna som ''bara'' blir vän men killar.? (?)  
och även om jag älskar alla mina killkompisar riktigt mk! och har kul när jag e med dom, så vill jag frf ha ett förhållande som inte handlar om festa tsm o ''va en av killarna''   förstår ni vad jag menar? :O

Jag vet inte vad jag gör för fel?! slutar alltid med '' du e en sån sjukt skön tjej typ en av killarna :D''

men jag vill INTE vara de?! ._.  

så?...borde jag inse fakta att killar helt enkelt ser mig som ''vän'' o bli lesbisk O.o
eller ska jag ändra på hela mig själv till ngt som jag ''tror'' e mer ''flickväns vänligt'' ?

HJÄLP?!

Jag vill ju vara en tjej som är lätt att snacka med?! som man kan lita på o snacka med om allt, men gör de mig till enbart vän's material? :s  för om det gör det? hurdan ska amn då vara?

måste man vara på ett speciellt sätt?  finns det typ en ''oskriven flickväns bok'?  vägledare om hur man ska va? :'o

måste jag alltid se PERFEKT ut med smink och plattat hår?

för i sånna fall så måste jag backa 2 år i min personliga utveckling...

tillbaka till löshåret och kortklänningarna....


''jag hoppas att du ser mig fast kärleken är blind''

BLIND(?)  den ser ju allt?!

antingen är man FÖR bara vän...o bara vän...
Eller så e man en dålig vän och blir flickvänen som inte får va med :S


aja jag får fundera på de där... :P 

nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på ''90210''



Kommentarer
Postat av: Nej, jag tycker inte om dig. men din blogg är patetisk så ja kan garva lite iaf.

' så?...borde jag inse fakta att killar helt enkelt ser mig som ''vän'' o bli lesbisk O.o '



herregud, du måste vara dum i huvudet. ' o bli lesbisk '

Bruden, det är inte något man blir, det är något man är. Är du seriöst så dum i huvudet så du tror att man bara kan bestämma att man är det?

Hoppas seriöst du driver.

2011-09-25 @ 13:23:56
Postat av: tiim

Grymt vacker tjej måste jag säga!

2011-10-02 @ 02:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0