''Vilsen i dagens tekniska värld''

Jag är verkligen vilse i tekniken, jag kan ingenting? om någonting :o vad gäller uppdateringar av sidor, blogg designer, adresser, hp användare, spel...alltså inget :o

jag är helt och hållet VILSE i tekniken! í framtiden kommer dom med SÄKERHET få lägga till ett nytt ämne i läruplanen
''Data teknik''  eller typ ''teknikens oändliga utveckling''

men vem skulle klara den kursen? :o inte jag i alla fall?

jag menar....jag vet ju hur man ''gör''... men jag vet inte hur man verkligen ''GÖR DET'' alltså så att det blir bra :o förstår ni?!(?)

aja..nu ska jag i alla fall för 2a gången idag/kväll....ah eller natt då om vi ska vara petiga....försöka ställa ifrån mig datorn (det är svårt :( ) 

och sova...för klockan har faktiskt rört sig till så mycket som halv 4!!!

shiitt, nej nu blir jag stressad, puss o kram på er, jag lovar att uppdatera snarast imorgon bitti!

(OBS! ) = Morgon för mig...det samma som lunch tid för er mina kära läsare, men så går de när man sitter uppe o bloggar ;)



puss o kram o sov gott IGEN! ;D




xoxo // The biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0