Svar på komentar

elina om JÄVLAR HORA!:
hej the biatch

det sägs att det stämmer på den människan som tar åt sig, så om du verkligen inte är en hora, ska du inte ta åt dig...
IP: 213.66.212.182






ahahahah ''the biatc'' haha (A) okej :')
^^   jo jag kan hålla med dig, men jag menade mer i mitt inlägg att det är ett väldigt respektlöst ord, sen spelar det ingen roll hur mycket man tar åt sig, det är fortfarande nervaderande, och självklart tar jag inte åt mig för att det ''stämmer'' för så är de absolut inte! och det tror jag inte det gör på andra tjejer som tar åt sig heller, dock vet jag att man oftast tar åt sig mer om man vet att det är sant, men i detta fall var det nog mer att jag tar åt mig precis som många andra eftersom det är respektlöst och nervaderande. :) sen spellar det ingen roll om man tar åt sig eller inte, det är inget man bör säga till någon, eller håller du inte med elin =)

så, nu fick ni svar på den komentaren (A)

hoppas alla få en lika bra dag som jag ;) fast inte riktigt lika bra hahah ;)<3


xoxo The Bitch
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0